zaproszenia na komisje

Węgrów 20 maja 2008 roku Pan/ni ________________________ ________________________ Zapraszam na posiedzenie Komisji Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Gospodarki Terenami ,które odbędzie się w dniu 29 maja 2008 roku o godz: 1400 w Miejskiej Bibliotece Publicznej z następującym porządkiem obrad: 1. Otwarcie posiedzenia. 2. Przyjęcie porządku obrad. 3. Informacja na temat współpracy Zakładu Mleczarskiego Hochland z producentami mleka. 4. Informacja na temat stanu środowiska naturalnego miasta ( gospodarka odpadami, czystość wód) 5. Zaopiniowanie projektów uchwał w sprawach: 1/ wyrażenia opinii o pozbawieniu charakteru ochronnego lasu na działce o nr ewid. 8118/9 na pow. 152 m2 położonej w granicach administracyjnych miasta Węgrowa. 2/ wyrażenia opinii o pozbawieniu charakteru ochronnego lasu na działce o nr ewid. 894/8 na pow. 0,1412 ha i działce o Nr 894/3 na pow. 0,1418 ha położonej w granicach administracyjnych miasta Węgrowa. 3/ wyrażenia opinii o pozbawieniu charakteru ochronnego lasu na działce o nr ewid. 2335/1 na pow. 0,1259 ha położonej w granicach administracyjnych miasta Węgrowa. 4 / wyrażenia zgody na dokonanie darowizny nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa, 5/ ustalenia stawek procentowych opłat adiacenckich, 6/ przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Węgrowa – Centrum, 7/ sprzedaży nieruchomości na rzecz użytkownika wieczystego 8/ nadania nazwy ulicy 6. Zaopiniowanie wniosku Burmistrza Miasta w sprawie dzierżawy nieruchomości ( zgodnie z załącznikiem). 7. Sprawy różne. 8. Zakończenie posiedzenia. Przewodniczący Komisji Grzegorz Biernat Węgrów 20 maja 2008 roku Pan/ni/ ________________________ ________________________ Zapraszam na posiedzenie Komisji Zdrowia, Oświaty i Kultury , które odbędzie się w dniu 26 maja 2008 roku o godz: 1400 w Miejskiej Bibliotece Publicznej z następującym porządkiem obrad: 1. Otwarcie posiedzenia. 2. Przyjęcie porządku obrad. 3. Stan przygotowań do organizacji wypoczynku letniego dzieci i młodzieży. 4. Zaopiniowanie projektów uchwał w sprawach: 1/ nadania nazwy ulicy, 2/ ustalenia stawek procentowych opłat adiacenckich, 3/ przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Węgrowa – Centrum, 5. Zgłaszanie kandydatur do odznaczenia „Za Zasługi dla Węgrowa” 6. Sprawy różne. 7. Zakończenie posiedzenia. Przewodniczący Komisji Paweł Marchela Węgrów 20 maja 2007 roku Pan/ni/ _________________________ _________________________ Zapraszam na posiedzenie Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego, które odbędzie się w dniu 27 maja 2008 roku o godz: 1400 w Miejskiej Bibliotece Publicznej z następującym porządkiem obrad: 1. Otwarcie posiedzenia. 2. Przyjęcie porządku obrad. 3. Prezentacja fotoradaru. 4. Informacja na temat działalności Spółek PGK i PWiK za 2007 rok. Informacja PWiK Spółka z o.o. W Węgrowie dotycząca wybranych zagadnień z działalności przedsiębiorstwa w roku 2007 5. Zaopiniowanie projektów uchwał w sprawach: 1/ nadania nazwy ulicy 2/ ustalenia stawek procentowych opłat adiacenckich, 3/ przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Węgrowa – Centrum, 6. Sprawy różne. 7. Zakończenie posiedzenia. Przewodniczący Komisji Krzysztof Wyszogrodzki Węgrów 20 maja 2008 roku Pan/ni/ __________________________ Zapraszam na posiedzenie Komisji Rozwoju Gospodarczego i Budżetu, które odbędzie się w dniu 28 maja 2008 roku o godz: 14 ºº w Miejskiej Bibliotece Publicznej z następującym porządkiem obrad: 1. Otwarcie posiedzenia . 2. Przyjęcie porządku obrad. 3. Informacja dotycząca działalności Spółek PGK i PWiK za 2007 rok. Plan rozwoju i zamierzenia w/w przedsiębiorstw. Informacja PWiK Spółka z o.o. W Węgrowie dotycząca wybranych zagadnień z działalności przedsiębiorstwa w roku 2007 4. Zaopiniowanie projektów uchwał w sprawach: 1/ ustalenia stawek procentowych opłat adiacenckich, 2/ przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Węgrowa – Centrum, 3/ sprzedaży nieruchomości na rzecz użytkownika wieczystego 4/ wyrażenia zgody na dokonanie darowizny nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa, 5/ nadania nazwy ulicy, 6. Zaopiniowanie wniosku Burmistrza Miasta w sprawie dzierżawy nieruchomości ( zgodnie z załącznikiem). 6. Informacja na temat zaawansowania inwestycji miejskich. 7. Przyjęcie protokołu Nr 21 i Nr 22 . 8. Sprawy różne. 9. Zakończenie posiedzenia. Przewodniczący Komisji Dariusz Konopiński


Wytworzył: dorota seroczynska (26 maja 2008)
Opublikował: Dorota Seroczyńska (26 maja 2008, 08:57:04)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 246

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij